Dance your ass off!

Hej!

Igår var en härlig dag, tvättade och donade och på kvällen dansade vi Zumbathon – Zumba/maraton. I två hela timmar dansade vi och 100 kr per deltagare gick till Rosa bandet. Oj vad härligt det var. Trött blev jag! Men skoj var det! Jag, Lisa och Jossan var där och shakade som bara den.

Idag har jag varit på praktiken, det har varit en lång dag, fast inte tidsmässigt. Men huvudvärken och att jag känner mig allmänt hängig gör att det kändes segt. Två återbesök har jag haft idag och det löste sig fint, de verkade nöjda med träningsprogrammen de fick så då är jag nöjd :D

Och så lagade jag så fantastiskt god middag idag! Kycklin och rotfrukter i ugn. AWESOME! Det hade jag längtat efter!

Pussar och kramar!

Kommentera

