11-11-11

Awesome right?

Long time no see jag har inte hunnit blogga! Har haft alldeles för mycket att göra. Mycket på praktiken, många patienter och nu har jag bara en vecka kvar :O Examenspatient på fredag och så åker jag hem på lördag! Så vad har jag gjort i veckan då? I måndags hade jag besök av Jesper och tittade på Benjamin Buttons otroliga liv, vi låg och sov båda två tillslut, men jag vaknade lagom till slutet och jösses vilken bra film! Den handlar om en kille som föds gammal och blir yngre och yngre.

Tisdag fick jag besök av Kristian som överraskade med pannkakstillbehör så vi slängde ihop goa pannkakor med blåbärssylt och grädde! Tur att jag hade kört Zumba med Anna och Jossan innan :P

Vart har jag kommit till nu då? Onsdag! Elias kom en snabbis på middag innan han var tvungen att susa vidare, insåg att vi inte träffas på LÄNGE! Han hade inte koll på att jag var i Piteå och jag hade inte koll på att han bytt program… Så kan det gå! Okej, torsdag, då hade jag powermys med Jossan och Nicole och så var jag och körde spinning. Det gick riktigt bra sista halvtimman.

Nu kommer snart min syster :D JIPPIE!! Men innan dess ska jag göra en superönskning kl 11:11 den 11/11-11 Tjoho!

Kommentera

