Nu går jag in på de sista dagarna :O

Hej!
Det är onsdag idag och det innebär bara torsdag och fredag kvar på denna praktikperioden. Jag har trivts fruktansvärt  bra och önskar att jag kunde ta alla mina patienter med mig. Det värmer gott när man får höra hur nöjda de har varit med en och att de blir oroliga över vad som händer dem när jag inte är där. Skön egoboost :)

Fick mejl idag från mina handledare i Kungsbacka också! Fy satan så jag längtar dit. Här är några av sakerna som står på schemat:
Löpträning tisdagar med Anders (han lovade att han blev omgången av pensionärer med hund). Förvisso inte något att längta till, men ändå :P
Skadeförebyggande träningsföreläsning för tränare onsdag.
Få se en operation av knä.
Vara med på Löp och sko där Anders bland annat gör löpanalyser.
Och en massa annat skoj :D

Känner att jag aldrig vill tillbaka till skolbänken efter dessa åtta veckor… :S

På fredag har jag min examenspatient. Ingen idé att oroa sig tycker min handledare och vem vet bättre än han som har valt patienten. Därför följer jag hans goda råd och ser det som en vanlig patient (fast jag har två åskådare som bedömer mig :S )

Mycket har inte hänt i veckan, det har varit fullt ös på praktiken när jag vill ha en sista uppföljning med alla mina patienter. Då blir det trångt i kalendern :P

Kärlek!

Kommentera

