VG ftw!

Heeeeej!

Det är en glad dag idag :D :D :D :D Jag satte VG på både examenspatienten och på hela praktikperioden :D Det är en himla skön känsla just nu ska ni veta :D Dessutom så har jag fått höra att examinatorn som jag hade är en av de strängre vilket gör det hela ännu bättre :D

Jag har haft en helt superbra period på Piteå VC och det är härligt när man går därifrån med en sjukt bra känsla. Så tack Pite!

Nu ska jag strax iväg på kladdkake-smackdown! Det har diskuterats en del i kretsarna vem som gör den godaste kladdkakan så ikväll är det upp till bevis! Dock har jag gambleat lite och bakat en annan än min vanliga så vi får väl se hur denna smakar :) Smeten var sådär…

I morgon väntar Särö i två veckor! Det börjar redan fyllas :D Jag ska t.ex. träffa Hannah på lördag, släktkalas på söndag, lite jobb och så Lund nästa helg :D Olalala vad jag har det bra :D

Nu måste jag rusa! Kärlek!!

One thought on “VG ftw!

  1. Och jag är inte förvånad! Du kommer bli den bästa av de bästa sjukgymnasterna. Längtar, men nu är det knappt 15 timmar kvar!

    Kärlek!
    Puss o Kram

Kommentera

