Dansar på borden!

image

Älskade Göteborg i julpynt!

image

Det är inte storleken som är det viktiga - Hannahs efterrätt :P

image

Men det tycker jag, iaf när det gäller efterrätter :D Tre sorters creme brulée

image

Voila! Här är min saknade Hannah!

Jag hängde med Hannah igår! Vi åt middag på Vino Pasta och fortsatte hänget på Linneterassen! Hur underbart är det inte i Göteborg när man kan sitta utomhus mitt i natten!?! Och ingen tjock jacka eller mössa behövde jag heller! Det var en fin kväll, vi hade en hel del att ta igen!

Kommentera

