God jul!

Hej och god kväll :D
Idag har varit en givande dag, var länge sedan jag lärde mig så här mycket under en och samma dag, det var mkt nytt helt enkelt! Jag har varit på Löp och sko där min handledare jobbar en dag i veckan med att prova ut skor och inlägg. Så jag har lärt mig allt om att analysera fötter och prova ut både skor och inlägg. Det har varit hur spännande som helst :D och det var riktigt trevliga killar som jobbade där! Hjälpte dessutom till att veckla ut julgranen som de var iväg och köpte så julkänslan börjar väl infinna sig lite :D Det blev dessutom ett par nya dojjor till mig utprovade och satt som ett smäck på foten :D Nu kan jag spöa min handledare på tisdag, för i tisdags så var det jag som fick spö :S

I morgon drar jag till Lund och hälsar på några jag känner där! Ska bli riktigt skoj! Bor hemma hos Sofia eller Louise och det är jag och Linnea som åker ned! Blir säkert en grym helg!

Puss och kram!

Kommentera

