Första advent!

Hej hopp!
Nu ska ni få höra vad jag pysslat med senaste tiden :D Jag kan börja med att berätta om min mördar-träningsvärk efter tisdagen. Vi körde lite boxning på friskvårdstimmen och avslutar det timmeslånga passet med att köra 30 st box och 15 armhävning, 28 box 14 armhävningar osv osv ända ned till noll. Dööö! Vad jobbigt det var! Samma eftermiddag var det på’t  då körde jag ett knä-pass och sen testade jag mina ben i styrk, hopp, balans och tillit. Till min förvåning så var mitt vänsterben bättre eller lika bra på allt. Men sen kom jag på att det är kanske inte så konstigt iaf :P Så träningsvärken är dödlig i HELA kroppen!

Onsdagen fortsatte med att jag var med på stressgruppens föreläsning. Det var intressant att få en inblick i deras arbete, även om det kanske inte är my cup of tea. Men på kvällen var jag och mamma på Operan och tittade på West Side Story! Jag älskar musikalere och denna grym :D Det var häftigt med en uppsättning med så mycket killar i!

Idag har jag gjort de knätesterna som jag själv gjorde i tisdags på en patient. Och sen har jag hängt på barnhabiliteringen resten av dagen. Det var jättespännande och jag hängde med både ajukgymnasterna och arbetsterapeuterna när de gjorde utvärderingar på två barn med CP.

I morgon är sista dagen på praktiken och sen är det bara helgen kvar innan jag åker tillbaka upp. Helgen kommer fördrivas snabbt! Har mycket saker att göra :D

Puss o kram

Kommentera

