Myser ner mig

image

Hej! Mamma tycker att jag är för gammal för att mysa i deras säng tycker inte jag och gosar ner mig!
Igår var en bra dag som så många andra! Jag degade på morgonen innan det var dags att bege sig till Scandinavium, hockeyn och jobbet. Det är skoj att jobba med alla härliga människor så ikväll har jag blivit med”lurad” på personalfest! Det ska bli väldigt skoj! Men innan dess ska jag träffa Jennifer och filippa :) och fira farmor! Det blir mkt mat idag!
Puss o kram

Kommentera

