Party all day

image

Farmor firades :D Och hon blev glad över sin dramaten :D

Heeej! Jag kan ju skvallra om att jag har varit piggare i mina dar :P Det var en intensiv och på tok för sen dag igår ;) Jag började med att fika med Filippa och Jennifer! Mysigt med lite girl-time :P

Efter det så sprintade jag hem till farmor och farfar för att fira farmor som snart fyller år! Hon blev glad över sin dramaten :) Jippie! God mat fick vi också! Anka och en supersmarrig tårta till efterrätt!

Efter DET bokstavligen sprang jag till personalfesten med härliga Scandinavium-gänget :) Jag skulle hoppa på bussen vid St:as och står där och väntar och funderar på vartifrån den går, när chefen ringer och säger åt mig att springa för bussen stannar på andra sidan…. Sprintar gör jag över övergångställen och vägar i klackar, och hinner det gör jag :D

image

Bästa kiosk fyra och sex :D Som en familj!

image

Linnea och suddiga Johan!

Det skulle inte bli en sen kväll, men jag är inte sämre än att kunna omvärdera mina ståndpunkter. Eller har jag bara dålig karaktär som borde gått hem? Kul hade jag iaf :D Hemma var jag vid ett och i morse ringde klockan kvart över fem… Med andra ord är jag trött idag. Men jag är i Luleå och det SNÖAR! Kan ni tänka er, det är visst snö när jag kommer upp! Ska spendera eftermiddagen i skolan med föreläsningar.

Over and out!

Kommentera

