2011-12-09

Hej mitt vinterland!

Nu har snön kommit hit för att äntligen stanna :D Det blir ett sånt härligt ljus när snön kommer och en sådan härlig tystnad! Det är som att bomull lägger sig överallt och isolerar, det är bara knarrandet under fötterna som hörs :D

Denna veckan har gått fort, mycket i skolan och mycket utanför. Har träffat bästa vännerna, bland annat så hade vi vinprovning i onsdags. Jag, Lisa, Josephine och Nicole blev avundsjuka på killarna som skulle på whiskey-provning utan oss (inte för att vi gillar whiskey…) så vi räknade på hur mycket vin vi hade och fick ihop till en fin provning :D Skoj hade vi och roligare blev det ju mer vin vi provade ;)

Sen har jag varit i skolan och haft ganska mycket akupunktur. Vi har bland annat satt i ansiktet (det var inte lika läskigt som det låter) och i rumpan (låååånga nålar!). Idag satte vi mellan kotorna i ryggen, så nu börjar det äntligen bli lite action :P Vi håller även på att lära oss allt om vetenskaplig metod… Inte riktigt lika mycket action…

Ikväll blir det fredagsmys hemma hos Simon! Idol så klart :D Kärlek!

2 thoughts on “2011-12-09

  1. Jag vill också ha snö, både irl och på min blogg! KRAMAR och snart ses vi igen och jag kan berätta hur det känns att få en nål i svanskotan!! SATANS I HELVETE SÅ JÄVLA ONT! Bara så att du vet ;). Kärlek

Kommentera

