Plugg blev till mys som blev till lov!

Hej hopp!

Veckan har gått snabbt, så snabbt så jag hela dagen igår trodde det var torsdag och jag blev helsnurrig! Det är en del som ska göras i skolan, vi har nyligen lämnat in ett för-PM till vår C-uppsats som jag ska skriva med Jossan. På våra 2,5 år här i Luleå har vi aldrig skrivit ett arbete själva, så vi tyckte det var på tiden nu :P Vi har även skrivit ett arbete i akupunktur som vi ska redovisa idag på ett lååångt seminarium. På fredag ska vi ha seminarium av för-pm:et och sen blir det nästan jullov. På måndag åker jag hem till Göteborg igen! Woho!

I veckan har jag inte gjort mycket annat än att plugga och umgås med vänner :) Men i morgon då blir det mys! Mia och Emelie bjuder in till det årliga julknytiset för klassen så det ska bli supermysigt och kanske får vi lite julkänsla! Julafton nästa vecka, hur gick det till?

Puss!

Kommentera

