När fjärde ljuset brinner…

Hmm, fjärde advent och Julafton om mindre än en vecka! Vart är julkänslan? Jag tror nog att den har börjat infinna sig idag när jag har firat fjärde advent med mina gosiga vänner! I morse hade vi lite brunch här med scones och allt som hör det till! Sen drog jag och Nicole till gymmet för att ladda upp för julskinkan, en timme spenderades på löpbandet och jag lovar att det var inte många minuter som gicks :)

Sen blev det lövbiff till middag! Och till det chilibearnaisesås, den kan varmt rekommenderas, så god att jag kan äta bara den! Och ikväll blir det antagligen bastu :D Jippi! Vilken dag! Packat gör jag/har jag gjort också, jag funderar just nu på vad det är jag har glömt… Några förslag? Det är ju alltid nåt, det har jag ju lärt mig vid detta laget :P

Snöar gör det också! Det är nog det som ger julkänsla! <3

Trevlig fjärde advent på er <3

Kommentera

