Julefika

Hej! Jag har spenderat dagen med mina fina flickor! Jag, Lollo och Sofia var hemma hos Linnéa på fika och det var ingen dålig fika heller. Jag hade med mig lite som jag har bakat, Lollo hade med sig som hon bakat och Linnéa hade bakat :D

image

Smarrigt värre var det och trevligt som alltid!

Igår hade jag slappisdag! Tittade på film, degade i soffan och lämnade in de sista skolarbetet innan jul. Dessutom så gjorde jag massa julgodis! Nu har jag tagit jullov för en stund och njuter :D

Puss o kram!

Kommentera

