Shop til you drop :D

Hej hå! Idag har fröken Ahrens och jag varit på shoppingrunda :D Mellandagsrean kittlade våra plånböcker och kläderna frestade våra sinnen :P Haha! Sagt och gjort, pengarna försvann :P Ett par jeans och två t-shirts blev det, så inget onödigt här inte! Jag hade läst i metro när jag åkte in hur man ska shoppa på mellandagsrean och det skulle jag vilja påstå att jag följde.

På förmiddagen så gick det hur fint som helst att shoppa, det var nästan ingen kö någonstans och vi strosade nöjda vidare. När klockan blev fika förstod vi vart hela GBG:s befolkning befann sig, Jo, inne på Le Pain Francais Vallgatan. Verkligen ALLA var där :P Och efter fikat så var det inte riktigt lika lätt att shoppa längre… Det var folk överallt… Och vi fick tillslut se oss besegrade och kasta in handduken :D Men vad gör det när man gör det med Hannah :)

Nu laddar vi inför plugg med Jossan i morgon, massor av fikor och middag hos farmor och farfar på torsdag och nyår på lördag :D Woho! Det blir en bra vecka!

Puss o kram!

Kommentera

