Hej!

Ska vi köra på ett sådant där härligt tillbakablickande inlägg?! Jaa, vad skoj :) Jomen året 2011, kan det ha varit det bästa året på länge? Jag vågar nog påstå det! Det har varit en bra år! Men mycket roligheter! Skolan har gått över förväntan, nästan så bra så jag blir stolt över mig själv! Eller ja, faktiskt så bra har det gått så jag är faktiskt stolt över mig själv! Två praktiker har jag avklarat med högsta betyg och fina  omdömen! Skidor har vi åkt, vi hade bland annat en grym helg med goda vänner i Riksgränsen och haft helger lite här och där! Fina vänner har jag och de har jag umgåtts med varenda ledig stund :D Bara för att jag gillar dom allihop så himla mycket! <3 

Undra vad 2012 har att erbjuda? Mer skidor absolut, en resa till Riksgränsen är redan bokad! Examen ska tas och jag ska med andra ord bli legitimerad sjukgymnast, hur gick det till? Snart tre år gjorda i Luleå, totalt galet!

Puss o kram och tack för 2011!

Kommentera

