Gott nytt år!

Åh det var ett bra nyår! Spontant och härligt :) Middagen blev god! Kom på när köttet var klart att jag glömt bort att göra sås! Som tur var så räddade Linnéa upp såsen som jag påbörjade :P Till förrätt åt vi toast med rom och lite smått och gott! Till varmrätt blev det baconlindad fläskytterfilé med rödvinssås och potatisgratäng och efterrätten bjöd på en supersmarrig chokladtårta á la Linnéa!

Skålarna under kvällen blev till att enligt mig vi fortfarande är vänner! Det jag syftade på var att vi efter att ha känt varandra länge (jag och Lollo sedan vi var sex år) fortfarande umgås, men de andra tolkade det som att vi fortfarande var vänner efter ikväll :P

Lite spontant drog vi helt plötsligt halv tolv in till Kungsbacka och en lokalfest som vi var välkomna till :P Så där blev det dans hela natten lång! :D

Så tolvslaget firade jag med mina underbara homies från Särö <3 De finaste som finns!

Gott nytt år!

3 thoughts on “Gott nytt år!

Kommentera

