Living la vida Norrland

Jag är på tåget och jag är påväg tillbaka till Luleå! Efter lite besvär orsakade av stormen Emil har jag nu hamnat på rätt tåg till Luleå.
Men vet ni vad jag har gjort idag?? Jag har sytt! En hel kjol, för hand! Det är snart utsparksfest med temat nostalgi och jag ska vara trasdocka. Så idag har

image

jag sytt en lappkjol. It’s an a for effort, men typ ett fett U för utförande :P titta inte så noga bara ;)
Nu ska jag plocka upp min bok igen :-) puss

One thought on “Living la vida Norrland

  1. Tur att du är på väg tillbaka till Lule, för när man ser resväskan i bakgrunden kan man ju luras att du packar. MEN SANNINGEN ÄR DEN ATT DU ALDRIG HAR PACKAT UPP! Puss

Kommentera

