Längdskidor

Hej! Jag har blivit av med oskulden :) Längdskide-oskulden vill säga! Det blev två var i 2,1 km spåret för mig och Nicole (plus en promenad på 4 km dit) Det var riktigt roligt att åka och det gick definitivt över förväntan! Jag trillade bara en gång på första varvet för att jag inte riktigt hängde med i spårbytet och det blev lite tokigt :P Andra varvet trillade jag lite mer, men det berodde nog delvis på att jag var trött, trillade på staven en gång och tappade balansen bakåt en annan gång och lite sådär :P Tur att det är snö man trillar på när man åker skidor! Nu är jag lite trött och har precis ätit en välförtjänt middag! Så nu blir det mys framför tvn ett tag innan jag ska sova och ladda upp inför en halvdag med plugg i morgon :)

Kärlek!

Kommentera

