Slappis

Heej :)

Jag har haft en skön helg och det var bra för nu drar skolan igång igen med allt vad det innebär! Igår blev det inte många knop gjorda ;) Jag och Jossan tog oss en promenad i vinterkylan och sen blev det att utmana Kristian på Mario Kart. Jämn match som tyvärr slutade i förlust för mig… :/ Jaja det var en jämn kamp iaf! Handbollen blev ju lite av en besvikelse med enbart ett poäng mot Makedonien, men man ska vara glad för det lilla. Och igår var jag glad över äppelpajen som slängdes ihop snabbt och lätt! :D

Tyvärr är denna bilden ett montage ;) Denna segern delade vi på, men jag hamnade av ngn anledning på överst ändå :D

Kommentera

