Städ och plugg

Long time no see. Ja, det var ett tag sedan nu så vad har hänt? Det har varit mkt plugg, PMet ska in på torsdag så jag och Jossan sliter med det! Det känns som att det kan bli ganska så bra :D

I fredags så var jag hemma hos Mia som firade sin födelsedag med fika för oss :D Mkt gott och trevligt värre! :D I lördags så har sjukgymnasterna tagit examen! Så då gick jag på ceremonin där på dagen och på kvällen var jag och Kristian på Bakfickan och åt lite examensmiddag! Innan det bar av till STUK för att gratta hela deras klass :) Kommer kännas konstigt att de försvinner härifrån nu och snart är det vår tur :O Knäppt!

Idag och hela helgen har bestått av plugg, plugg, plugg. Och efter plugget har jag hjälpt Kristian att flyttstäda :P Det är ingen bra idé att tvätta fönstren när det är 15 minus ute :P Bara så ni vet :D

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med Kristian och titta på Mamma Mia! Great :D

Kramar!
image

2 thoughts on “Städ och plugg

Kommentera

