Hyllade och de nya gästföreläsarna!

Hej! Jag skulle kunna sova nu, så trött är jag (klockan är 21) men jag vill berätta om min dag först! Det har varit en bra dag :D Jag går direkt till det roliga! Jag och Jossan har haft vårt PM-seminarium idag och enkelt sagt kunde det inte gått bättre. Hyllade av examinator och LTUs nya gästföreläsare :D Vi fick bra konstruktiv kritik av våra opponenter, med lite tips på saker vi kan förbättra. Det var inte så jätte mycket och de verkar ganska nöjda med vårt arbete. Efter dem fick examinatorn ta över och det var väldigt mycket ros från hennes sida. Citat: om alla PM vore som ert skulle vi lärare ha det bra. Det känns bra! Så ingen revidering där inte! Sen frågade hon i egenskap av kursansvarig på neurologi-kursen om jag och Jossan ville komma och gästföreläsa för de som går i termin tre. Något sådant kan vi ju inte tacka nej till så i nästa läsperiod ska jag och Jossan föreläsa i 1,5 timma :D Jippi! Ska bli superspännande :D

Så då fick det bli lite firande med en kopp thé på STUK med Jossan innan träningen :) Sprang ett intervallpass på 30 minuter och jag flög fram tack vare all positiv energi.

Ett klipp om Elektrodressen som vi skriver vårt arbete om.

I morgon åker jag med Tor och hans syster till Jokkmokks marknad! Det är kallt, men jag ska klä på mig allt jag kan hitta i garderoberna :P Skoj ska det bli.

Kärlek (och extra kärlek till Jossijos) <3

2 thoughts on “Hyllade och de nya gästföreläsarna!

Kommentera

