Hej hopp!
Så skulle jag blogga jaja :) Vad har jag gjort då? Jag har pluggat ganska så mycket, hade ett värdelöst artikelseminarium i förmiddags, försov mig och skyndade till skolan :) Jag tränade styrka i måndags, träningsvärken har bara växt sedan dess och idag tränade jag igen :) Det blev löpning i 30 minuter så när jag skulle resa mig upp kunde jag inte gå… Haltade fram :O Ujujuj!

Nu har precis Jesper gått hem efter lite härligt nitendo54 spelande :D Jag vann (oftast) i mariokart och han vann i James Bond… Så det är väl lika kanske :P Det får bli revange snart så jag ska öva!

Nu ska jag krypa till sängs, men tar sovmorgon i morgon innan jag ska läsa på lite inför våra intervjuer för c-uppsatsen! Vi har förresten  bokat in när vi ska träffa våra försökspersoner nu så första helgen i mars ska jag och Jossijos till huvudstaden!

Kärlek!

Kommentera

