Väntar på att middagen ska bli klar….

…och gör allt för att slippa dammsuga, t.ex. att blogga.

Middagen, tacopaj, är i ugnen och jag kom på att jag inte har bloggat på länge :) Sååå Hej!Sedan senast då? Jo, det har varit en helg som spenderades lugnt. Lördagen var jag och Jossan hundvakt åt lilla Diva som är skuttig och hoppig. Det blev en dag med lite promenader och mycket film! Vi så på City of God och den nya Jane Eyre. Kan rekommendera båda två, speciellt City of God. Sjukt spännande och från en verklig händelse :) På söndagen så var Jossans pappa här! Han spenderade dagen med att skämma bort oss :D Först bjöd han oss på lunch, sen skjutsade han ut oss till Storheden så att vi fick storhandlat och sist men inte minst bjöd han ut oss på middag :D Att hitta en öppen restaurang en söndag i Luleå, det var inte lätt det. Men vi löste problemet genom att hamna på Allstar som har väldigt god mat!

Måndag spenderades med uppsatsskrivande och på kvällen lurade Jossan iväg mig på 75 min spinning som gick ganska galant! Dagen idag har spenderats med föreläsningar på förmiddagen och c-uppsatsplugg på eftermiddagen! Jag har lärt mig allt om reciprok inhibition och annat skoj!

Kvällen ska spenderas med mer föreläsningar, lite mer frivilliga denna gång. Det är nämligen Vinterfestivalen på gång här uppe på campus som mjukstartar lite idag med två föreläsningar. De handlar om kost och om doping så det ska bli väldigt spännande! Ni får en uppdatering senare om det var något att ha!

Nu ska jag kasta i mig maten innan jag ska gå!

Puss o kram och massa kärlek på allahjärtansdag! Speciellt massa till pappa som fyller 50!!! Ojojoj!

Kommentera

