Pyssel o knåp o skidåkning!

Heeej!

Nu ska ni få höra om min vecka :) Det har hittills varit en mycket bra vecka ska ni veta. Sittningen i lördags överträffade förväntningarna och jag och Jossan blev adopterade av ett fint lag, vi valde helt enkelt rätt bord att sätta oss vid! Söndagen spenderades mestadels i sängen, men på kvällen blev det Philm med filmen Hysteria en film om den första vibratorn, byggd på verkliga händelser. Fruktansvärt rolig film, så spring iväg och se! Helgen blev lång, med en ”skolfri” dag, men ändå lite plugg. Har haft några intressanta föreläsningar i veckan. Tränat har jag gjort i massor. Spinning i måndags, gym överkropp tisdag (träningsvärken dödar mig), skidor onsdag och 40 min löpning idag.

Men, de där skidorna igår! Premiär för säsongen :D Jag, Jimmy, Amanda, Viktor och Tor tog oss till Måttsund. Tor stod för första gången på ett par skidor och jisses vad duktig han var. Jag är riktigt imponerad!

Idag fick jag besök av Elias :D Jippi! Vi har tittat på Seven och ätit kakor! Trevligt trevligt!

Tor stupade när han tappade kontrollen :P

Nu är det sovdags! Puss o kram!

Kommentera

