På Arlanda

Heej :)
Nu har jag och jossan haft vår plugghelg i Stockholm och är på väg hem hem till Luleå igen. Helgen har varit bra! Med blandade resultat. Jag har umgåtts mycket med Kristian som turligt nog befunnit sig i Stockholm hela tiden :D like that! Jag och jossan har åkt land och rike runt, vi har glassat i solen och ätit god middag med hennes familj :) jag och Kristian har myst, ätit god mat och hängt i solen :P idag blev det en promenad på två timmar :Oimage

Borta bra, men hemma bäst så när jag kommer hem ska jag lägga huvudet på min kudde och somna som en stock :D
Kärlek!

image

Kommentera

