Sleepy

Hej svejs!

Här händer det inte mycket för tillfället, det är måndag igen och en ny vecka med två seminarium drar igång. Jag är mitt uppe i analysen av våra intervjuer och det flyter väl på någorlunda.

I lördags hjälpte jag Lukas med lite plugg, han har sin första praktiska tenta i veckan och eftersom jag fortfarande kommer ihåg ångesten inför min egna, var det inga problem att ge bort en förmiddag av min helg :P På eftermiddagen däremot blev det handboll i Boden. Hornskroken där Tor och Johan spelar hade serieavslut och vann över Malmberget. På kvällen somnade jag tidigt :) efter att ha degat hemma hela kvällen :D

Söndagen bar med sig fint väder och en långpromenad med Nicole. På kvällen gymmade jag lverkropp med Elias och det känns idag :P

Sen har jag pluggat en hel del i helgen också! Och idag… Nu ska jag iväg till skolan och plugga med Nicole, det blir lite praktiskt plugg för en gångs skull! Ska bli roligt :D

Puss o kram!

2 thoughts on “Sleepy

Kommentera

