Hello :)
Idag har jag tränat! Det gjorde jag igår och i förrgår också! Ett nice litet flow nu! Idag tänkte jag springa, men efter 20 minuter kom den där smärtan i bröstkorgen som jag fick härromdagen också… Jättekonstigt, men jag anar att det är något med min andningsmuskulatur eftersom det kommer när jag får upp flåset och släpper i vila.

I går var jag och Lisa hemma hos Nicole och satt där och spelade Draw something hela kvällen tills våra batterier på mobilerna dog ;) Så kan det vara! Skoj var det :P

Ikväll blir det till att tentaröja trots att vi inte haft någon tenta, Men rapporter har vi skrivit och Idrottsmedicinen är nu avklarad. Det innebär att jag bara har en läsperiod kvar till färdig sjukgymnast. Om ganska exakt två månader är det examen :D Oj vad jag längtar!

Nu är ni lite uppdaterade! PoK

Kommentera

