Våfflor och röj!

Hejhejhejhej!

Idag har varit en speciellt bra dag med trevligt sällskap mest hela dagen! Det blev våfflor till lunch/middag dagen till ära. Simon Karlsson drog igång detta evenemang igår och vips så var vi sju stycken hemma hos mig! Våfflor gjorde vi i överflöd så när alla var mätta och belåtna så har jag ungefär hälften av smeten kvar :P Som synd är så är det bara jag som har ett våffeljärn så ingen av de andra kunde ta med sig smet hem… Jaja jag får väl bjuda på kalas i morgon igen :P Eftersom vi blev ganska många: jag, Nicole, Lisa, Jakob, Simon och Lukas så fick gästerna ta med sig egna bestick och egna stolar för det hade jag inte så det räckte ;) Trevlig fest värdinna va?!

Igår var också en lite extra fin dag! Jag tränade på förmiddagen med Nicole och på kvällen så var det dags för tentaröj. Även om vi inte har haft någon tenta denna perioden utan bara rapporter att skriva så var vi förtjänta av halvtidsvila. Vi har nu bara en läsperiod kvar på utbildningen. Vi startade med tjejsnack och tjejmiddag och Nicole innan vi gick två dörrar bort till Viktor där killarna hade pojkbandshäng och allt kvinnofolk var förbjudet innan halv nio :P

Tillslut hamnade vi på STUK där det var riktigt bra tryck! Det var liveband som spelade och öppet i ljusgården! Det var längesen det var så roligt på STUK!

Med andra ord en väldigt bra helg!

Nu ska den avslutas med en tidig sänggång :) Jag har i och för sig varit hemma hos Nicole och Simon och sovit en timma, men vaken var jag under Så ska det låta, där jag och Simon delade på förstaplatsen! Allt är en tävling :D

Kärlek!

Kommentera

