Long time no see tycker farmor!

Hej!
Farmor tyckte att jag bloggade lite dåligt så det blir en snabb update innan jag ska iväg på afterschool med middagsbuffé på Olivers. Det ska bli smaskens!

Men mitt liv just nu kretsar runt pluggpluggplugg. Jag har kommit in i ett härligt pluggflow där slutet i tunneln är om två månader. Det är bara att kötta. C-uppsatsen flyter på megabra när min partner in crime är tillbaka och fullt redo! Nu ni ska ni få se att vi knyter ihop det här lika bra som vi började!

Annars är det även mycket träning. Jag kommer äntligen i min balklänning, så mitt nya mål är att hålla i detta till både Kaptensbalen som Jesper bjudit med mig på och Islossningen (examen). Det ska väl vara lugnt :P Jag sprang i 30 minuter idag, Så nu ni ska det gå undan av bara tusan!

Men hörrni! Nu måste jag gå och göra mig fin inför kvällen!

Kärlek!

Kommentera

