Så där ja!

image

Så här har ni aldrig sett mig hörrni! I alla fall inte på många år :P Jag har fått upp håret i en litenliten hästsvans! Dessutom är det vår här idag, riktigt varmt är det när solen ligger på. Så jag tog tillfället i akt och åkte in till stan. En vår-tröja inhandlades och lite nya underkläder ;) Härligt härligt :)

I veckan har vi skickat ut ett första utkast till våra korrekturläsare! De vi har fått tillbaka hittills har gett bra kritik, men vi får väl se med återstående :P Sen har jag startat äldrekursen med en rivstart. En del av rapporten skriven, tre kvar (eller är det fyra?)

Annars har veckan bjudit på en Elias, en Jossan, en del träning och bara en hel massa plugg!

Helgen bjuder på filmmys ikväll (ville egentligen gå på bio, men lilla Luleå visar inte den filmen jag vill se…) I morgon ska jag och Jossan gå på Lulespexets premiär av nya föreställningen Taj Mahal. Ska bli skoj att se!

Nu ska jag kirra hamburgare till middag! Puss o kram!

Kommentera

