Spex

Hej hej!
Jag postade bilderna i går, men glömde visst skriva inlägget ;)

Så igår var jag och Jossan på Lulespexets premiär av årets uppsättning – Byggandet av Taj Mahal. De är så extremt duktiga och det var hur kul som helst att se på! Skrattade i tre och en halv timmar, eller hur länge det nu höll på ;) Det var riktigt bra!

image

 

image

På kvällen så spelade jag Anna, Nicole och Lisa spel och drack vin! Trevligt trevligt, man borde spela mer spel! Like it! :D

Idag har det hunnits med att träna, blev 5.5 km på löpbandet och lite coreträning. Annars har jag en slappisdag med en hel massa serier på datorn! Har börjat titta på GCB och det är faktiskt väldigt roligt, kan bli en följare. Sen har jag tittat på massa annat också, men nu har jag tittat ikapp mig på allt jag har missat så nu vet jag inte vad jag ska titta på längre :P Får komma på ngt.

Puss o kram!

Kommentera

