Hej hopp!

Hur mår ni?

Jag har det bra här i Norrland. Min födelsedag närmar sig med stormsteg och med den även Kaptensbalen och inlämning av c-uppsats! Det blir ett bra sätt att fira c-uppsatsen med att gå på bal! Längtar!

I dagarna har jag pluggat mycket (överraskade?). Jag och Jossan ska på torsdag hålla i en föreläsningen om vår c-uppsats för sjukgymnasterna i termin tre. Det ska bli spännande och jag är nervös :D Vi gick igenom vad vi ska säga nu i morse och då känns allt under kontroll, men vi får väl se i morgon!

Vi kommer även längre i OMT, nu har vi smugit oss hela vägen upp till den kluriga nacken. Det är svårt! Men som läraren säger så klättrar vi längre och längre upp ur grötgrytan snart :P

Nu ska jag iväg till skolan och delta i högskoleverkets granskning av skolans sjukgymnastiutbildning. Det är lite nervöst när man fick klart för sig hur mycket vikt det kommer lägga vid det jag säger. Så det gäller att passa tungan och tänka efter före.

Vi hörs senare!

Kärlek!

Kommentera

