Valborg!

Hej hej!

Jag har precis vaknat från min middagssömn och tänkte fördröja uppstigningen lite till genom att blogga ;) Här är det fullt upp. Har varit inne i stan i dag och gjort massa grejer ;) Bland annat handlat mat och en freebra. När jag kom hem hittade jag detta i brevlådan:

Fast jag fick inte öppna det i dag sa mamma så nu har jag gömt det på ett säkert ställe så att jag bli överraskad på torsdag! Spännande :D

Annars så har jag redan förbrukat en födelsedagspresent i helgen. Det har nämligen varit kurs i Kinesiologitejpning som jag gick på.

Så idag har jag tagit helg eftersom helgen var uppbokad. Tog en promenad in till stan och ikväll ska vi grilla och kanske kolla brasan! Mysigt värre!

Nu ska jag gå å göra potatissallad och laxspett!

Kärlek!

Kommentera

