Kaptensbalen 2012

Hej!

Oj vilken kväll jag hade igår! Så himla roligt, tacktacktacktack alla som gjorde den så bra! Och tack Jesper för en underbar kväll och för att du var en sådan gentleman! Jag kände mig som en prinsessa hela kvällen :)

Temat för kvällen vara Mayakalendern och STUK hade pyntats på olika sätt som världen kan gå under på :) Det var snyggt gjort!

Vi dansade och dansade och drack och drack och hem trillade jag nån gång vid sex i morse :) Beviset på en klockren kväll! Mina fötter dödar mig just nu… De är svullna och gör ONT! Aj. Men det var det värt! Här kommer lite bilder:

Detta bildspel kräver JavaScript.

Förresten så kan man väl säga att vi inte hade vädergudarna med oss igår… I fredags var det strålande sol. I lördags vaknade vi till snöstorm… Det snöade seriöst från alla håll och kanter och vinden blåste sönder våra paraplyer och snön letade sig in i våra skor… Usch och fy! Men tack för kulvertar och bra personer som har nycklar så vi kunde gå inomhus var vi än skulle i skolan! Bra bra!

Kärlek!

Kommentera

