Ett VG på den satt fint!

Hej!

Nu var det längesedan jag skrev så nu ska ni få en rejäl uppdatering! I veckan så har jag och Jossan fått VG på vår c-uppsats! Det satt som ett smäck! Och egentligen så behövde vi inte göra någon revidering ens för att få det, men det var lite småpill som vår examinator vill att vi skulle göra. VG! Ojoj! Galet skönt :) Det har vi gjort bra Jossan! <3

Sen har jag spelat brännboll i lördags. Det var Geoslaget så jag fick vara med i Hälso6s lag och vi vann en match :P Skoj var det! Vårt fusk var att vi fick slå med en stekpanna, fånga lyra med håvar och klä ut deras första slagman i en mask föreställande en gammal gubbe och lite anant. På kvällen hängde jag dels med H6 och D6 innan jag gick iväg till några i klassen! Trevligt häng hela kvällen och vidare gick vi till STUK! Det var WoodSTUK vilket innebar sommartema och mycket folk!

Annars så har min mobil gått sönder :( som tur är så har jag en snäll bror som ska försöka laga den åt mig! <3 Nu ska jag in i duschen och slänga i mig lite mat för jag ska snart iväg på Philm, de visar John Carter idag. Får se hur den är!

Puss o kram!

Kommentera

