Utsparkade så det viner om det!

Hej!

Igår var dagen då vi blev utsparkade med en hejdundrande fest av resten av sjukgymnaststudenterna. T5 anordnade en hedervärd sittning med temat Vart är vi på väg? Det var jätteroligt och många roliga gyckel! Jag var uppe på scen med Lisa, Nicole, Kristin, Mia och Emelie. Det blev riktigt lyckad och verkade uppskattat! Vi gjorde ett gyckel på hur lärarna är i kliniken. Vi har en del härliga personligheter bland lärarna och vi försökte plocka det bästa av alla! Det var jätteroligt och man blir så sjukt taggad när folk skrattar åt det man gör! Jag var patient så jag hade inte pressen på mig att vara rolig, men jag var med i alla sketcher så jag var mycket på scen, men det gick bra! Sen var jag på scen en gång till när jag skulle dela ut pris till klassens olika kategorier. Det var skoj det med, fast mest för våran klass :)

Vi hade förfest och mellanfest och efterfest hos Mia och Emelie och en sväng hamnade jag på STUK. SKOJSKOJSKOJ! En kväll att minnas! Tack alla!

Kommentera

