Examen!

Hej!

Jag har precis blivit klar sjukgymnast! Examen tog jag i lördags och sista poängen fick jag reda på igår! Dock har jag 15 bonuspoäng där sista 7,5poängstentan ska göras om två timmar! Hejaheja!

Men, helgen var helt perfekt! Den firades med Kristian, mamma, pappa och Lars! Alla utom Kristian kom upp i fredags för pizza och sen hämtade jag hem Kristian från flygplatsen med :) Lördagen inleddes med frukost med mamma och pappa varav Kristian fick träffa dem för första gången! Dagens schema var fullspäckat och nästa sak att göra var en lunch med min och Jossans familj :) Det var trevligt över förväntan och allt flöt på bra! Cermonin blev nästa steg att förflytta sig till och Jenny Röding höll ett fint tal till oss :) Där var det diplom och nål-utdelning!

Hem bar det och sova i en kvart :P innan det var dags för att göra sig fin inför kvällen :) Fördrink och sen iväg till STUK för sittning och fest! Slagna hjältar rullade vi hem redan vid halv två och stupade i säng! Det var en riktigt riktigt bra helg! Tack alla!!

<3

Kommentera

