Let the holiday begin!

Hej hej! Nu har jag landat i Stockholm och närmare bestämt i Kristians soffa :D Här känns livet ganska bra!

Luleå lämnades i går och onsdagen firades med några i klassen på O’learys. Där blev det hamburgare, bowling och tal av Viktor :P Men hej då blev på återseende för några fikor i veckan är redan planerade!

Nicole och Linn!

Skål!

Skål!

Gänget :)

Nnnnöjd!

Jag och Nicole undrade vem som flörtade med oss i baren när vi fick in dessa gigantiska daiquiris :P Daniels var inte alls lika stor :)

Amanda vann bowlingen :)

Nu ska jag ha det bra i Stockholmsregnet! Det först jag märkte när jag kom av tunnelbanan var doften av syrén! Det luktade vår, härliga södra Sverige.

Kärlek!

2 thoughts on “Let the holiday begin!

Kommentera

