Fotografiska muséet

Hej!

Idag har jag och Jossan varit kulturella och gått på fotografiska. Det var värt varenda krona enbart för att få se utställningen om olympier, riktigt ball. Även utställningen om August Strindberg var sevärd! Det var ett riktigt fint besök :D Efter det tog jag en promenad in mot stan med sikte på Hötorget. När jag precis hade gett upp hoppet om att hitta dit springer jag rakt in i grönsaksstånden :) Tre askar jordgubbar blev det till det eminenta priset 44 kr, bara för att jag (enligt försäljaren) var så söt :) 20 kr st var originalpriset som antagligen alltid går att pruta ned åtminstone lite :P Så det har vi smaskat på tillsammans med vaniljglass idag :D

I går var jag hemma hos Jossan för lite examensfirande! Hennes familj och farbrors familj var där och det var riktigt trevligt! Vad morgondagen ska bjuda på får vi se då :P Det blir säert en riktigt bra dag den med :D Kärlek!

Kommentera

