Examensfirande med Jeppsson/Andersson

Hej!

Nu har jag arbetat en vecka som sjukgymnast och detta har firats lite i helgen :) I fredags var jag inne i stan med Hannah och hennes pojkvän med kompisar, åt gott och kollade fotboll. Men det gick ju som det gick… Maten var iaf god, Kummel och färskpotatis :) Sen skulle jag ta mig från Heden till Grönsakstorget med bil… Jösses vad dåligt det gick! Det gick inte att köra NÅGONSTANS! Det byggdes och var avstängt, så det blev tillslut en ganska olaglig u-sväng och så var jag på rätt väg :)

I går firade vi examen med släkten och Martins släkt. Vi blev 17 personer här tillslut. Jag fick ett jättefint berlockarmband av Martins familj och presentkort på Naturkompaniet från Lars. Sen fick jag nu även officiellt en klocka av farmor och farfar och den ska inhandlas snart! Sen fick jag en födelsedagspresent också som jag blev väldigt glad över :D :D En smink”kurs” hos makeupstore och sen får jag plocka ut produkter för hela summan :) Jippie och tack Johanna och Jacob!

Idag ska jag in till min lägenhet och pilla och pyssla lite :) Annars har jag inga större planer :P

Kärlek!

2 thoughts on “Examensfirande med Jeppsson/Andersson

Kommentera

