Händigt!

Hej!

Idag har jag varit duktig tycker jag :) Jag har packat upp alla flyttlådor och satt upp tavlor :D Nu är det finare här inne! Jag har även pyntat mina nya stolar som jag fick av Susanne. De var lite trasiga så jag köpte sidenband och virade runt.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Igår var tanken att jag skulle ha Sofia, Lollo och Linnea på besök hemma i Särö, men planerna ändrades snabbt när jag stod i Särö utan hemnyckeln… Så det blev att köpa med sushi till mig och Sofia och spendera kvällen med ost, vin och trevligt sällskap hemma hos henne istället! Det var väldigt trevligt som vanligt!!

Nu är det däremot läggdags! Kärlek!

2 thoughts on “Händigt!

Kommentera

