Fågelskit-Sofia ;)

Heeej! Long time no see!

Jag jobbar och jobbar, det är ganska lugnt på jobbet, men det finns ändå att göra så jag klagar inte :P Det är roligt att jobba och nu har jag verkligen kommit in i det. Men vad har då hänt sedan sist? Jag var på Liseberg och såg på Carl Einar Häcken i går med Jacob, Hanna och Jennifer med deras pojkar :) Jösses vad roligt det var och Häckner var helt goofy. Skrattfest :) Dock har jag satt ett halvbra första intryck på Jennifers pojkvän, precis när han kommer skiter en fågel på mig och jag gick under fågelskit-Sofia… Just smile and wave :P

I helgen var jag en sväng på stan med Jacob och hittade mig en skitsnygg jeansskjorta, hur nöjd tjej som helst!! Jag var en sväng hemma i söndags och hade besök av Hanna i lördags kväll.

Nu ska jag återgå till The Voice (amerikanska) och min gottepåse!

Kärlek

One thought on “Fågelskit-Sofia ;)

Kommentera

