*Busvissel*

Hej!

Jag har haft en helt underbar helg :D Jag var hos farmor och farfar i Haverdal där även mamma, pappa och Lars spenderade helgen. Vi har varit på loppis, druckit champagne, ätit gott med jordgubbar och grillat, solat, läst och haft det allmänt bra. En bra helg med andra ord!

Helgens tårta!

På väg hem från spårvagnen idag mötte jag ett av fotbollslagen som är med i Gothia cup. Tydligen så tycker de 15-åriga killarna att jag är tillräckligt snygg för att förtjäna lite uppmärksamhet och till och med en ”tumme-upp” ;) Tur att jag även på vägen hem från gymmet: svettig och sliten, har ”det”.

Kärlek!

One thought on “*Busvissel*

Kommentera

