Ready for the week?

Hejsan svejsan! Jag har haft en väldigt bra helg! Jag började lördagen med att gå på sminkkurs på Makeupstore! Det var väldigt trevligt! Dessutom fick jag produkter för 500 kr vilket gav mig en ögonskugga, en kajal och två rouge! Sweet! Efter det bar det hem till mamma och pappa för att grilla hamburgare och titta OS!

Idag har jag tagit en tur ned till Falkenberg och Leo! Vi spelade minigolf, vi trodde båda att jag skulle vinna efter mina fem spikar, men det blev exakt lika! 46 poäng stannade vi på båda :)

image

Leoooo!

image

image

I lördags skulle mamma och pappa bjuda på glass, så jag plockade fram de smaker jag hittade! Ska nämnas att några byttor lämnades kvar i frysen!

Det blev i alla fall en hel del smaker!

image

På jobbet i tisdags spelade vi bowling på eftermiddagen och var och fikade i Kungsbacka! Tack för en toppeneftermiddag fina kollegor!

Vet ni vad jag har gjort mer idag då? Jag har spelat min första fotbollsmatch på tre år!! Och jag fick spela i 90 minuter. Det känns just nu! Och det kändes definitivt under andra halvlek :P

Nu ska jag krypa ned under filten! <3

2 thoughts on “Ready for the week?

Kommentera

