Allt nytt som händer!

Hej!

Nu var det längesedan jag skrev! Men jag har haft så mycket att göra så det har inte hunnits med :P
Så vad händer då kan man undra sig. Mina kollegor på jobbet har svårt att hänga med i alla svängar med jobb hit och dit och flytt hit och dit och allt annat som händer i mitt liv, så jag får avlägga rapport varje morgon!

Jag flyttar om en och en halv vecka till Karlskrona där jag har fått ett vikariat på en vårdcentral! Jag har idag skaffat en lägenhet som jag och Nicole kan flytta in i och bli kombos.

Innan allt detta bestämdes har jag även blivit med en tillsvidareanställning i Åmåls kommun och ett halvårs vikariat där jag är idag, i Kungsbacka. För en vecka sedan grät jag för att jag inte hade något jobb, i går så grät jag (inte på riktigt) för att jag hade för många valmöjligheter…. Hur gick detta till???! Lycklig är jag och spännande ska det bli att flytta igen :) Mamma och pappa blir väl galna snart!

Så nu håller jag på och flyttpackar återigen för på fredag/lördag ska jag vara ute ur lägenheten och kusin Carolina flyttar in.
Dessutom har jag och Josephine bokat resa till Köpenhamn onsdag till fredag nästa vecka! :D

Så håll tummar och tår för att livet i Karlskrona är helt fantastiskt :)

Kärlek!

2 thoughts on “Allt nytt som händer!

  1. Lycka till min lilla goa extradotter! Fast…. Karlskrona, min födelsestad. Ett djävla blåshål! Valde du det? Du har säkert en himla bra förklaring och jag hoppas att du kommer att stortrivas med alla sjömän! Mowahaha! Puss o kram och massor av Grattis till alla erbjudande! You rock!

Kommentera

