Karlskrona, my new hometown!

Hej!

Nu tänkte jag göra ett långt blogguppehåll kort :)

Jag har flyttat till Karlskrona! Mamma och pappa körde hit mig i lördags (jag har med andra ord varit blekingebo i en vecka nu) och när vi kom fram till lägenheten märkte vi att någon el fanns här inte… Så tills strömmen sattes på i tisdags levde jag lite amishstyle, med ficklampa och varmeljus! Mysigt kan man tycka ;)

Jobbet började i måndags och jag strortrivs redan! Detta kan ha varit det bästa beslutet jag någonsin fattat (kanske förutom flytten till Luleå). Arbetsuppgifterna är det jag vill och kollegorna är störtsköna! Det planeras för en rehabfest i början av oktober och dessa verkar tydligen vara rätt så bra!

Lägenheten är helt okej :) Vi behöver lite fler lampor och lite mer möbler, det ekar lite i vardagsrummet. Jag ska ut på jakt nu efter en lampa och en gardin till mitt rum! Vi har en väldigt mysig slinga inte långt från lägenheten så där kan det bli en del promenader! :D

Men nu måste jag stänga ned. Sitter på ett café så nu ska jag ge mig ut igen!

Puss o kram o kärlek!

Kommentera

