Första lönen och sista lönen!

Hej!

Nu har jag fått internet så förhoppningsvis blir jag lite mer aktiv här framöver :)

Jag har kommit i ordning ordentligt på jobbet! Fortfarande mycket nytt med rutiner och patienter, men det är hur roligt som helst! Jag trivs bra i min nya hemstad! Hoppas verkligen att jag får förlängt! Chefen ska försöka ge besked redan under oktober.

Vi har roligt här också! I torsdags hade centrum kvällsöppet (ända till 20.00 ;) ) med lite erbjudanden och grejer. Vi tog tillfället i akt att shoppa upp lönen som precis landat på kontot (jag får dubbelt denna månaden) och åt middag på restaurang i stan :D Trevligt är det! Och ikväll blir det lite festande med samma människor! Förutom att Nicole har åkt till Gbg denna helgen.

Just nu sitter jag och spanar in lite möbler på blocket. Det fanns visst inte så mkt skoj som jag trodde… Jag har fortfarande de flesta av mina grejer på golvet…

Jaja!

Puss o kram!

Kommentera

