Höst i Karlskrona

Hejsan svejsan!

Det har varit fullt ös i helgen med personalfest i fredags och lagfest i lördags! Och båda festerna har varit väldigt roliga! I fredags var det tema 50, 70 och 80-tal, så jag tog på mig en 50-talsinspirerad klänning och drog iväg. Väl där träffar vi bland annat Che Guevara, 50-talsdamer och färgglada 80-talister. Vi åt god mat, lekte lekar och hade skoj!

I fredags så hade vi då lagfest (jag började spela handboll i måndags i Kungliga Flottans IF), damerna och herrarna :) Det var också väldigt roligt! Kvällen blev lite längre och slutade på STATT där vi dansade i schlagerbaren hela natten till stängning!

Annars har jag inte gjort många knop i helgen, pluggat lite, varit inne i stan, jag och Nicole tog en promenad idag och nu ska vi ladda inför solsidan!

Handboll började jag spela i måndags, och jag har knappt känt på en boll på tre och ett halvt år! Jag var lite nervös när jag kom till träningen för jag visste att laget låg i division tre och jag har bara spelat i div fem! Men jag fick innan träningen reda på att det bara finns tre divisioner här!! Så då var det ju helt plötsligt en helt annan nivå än vad jag tänkt mig :P Tjejerna är jättetrevliga och det verkar vara ett gott gäng!

 

En skön utsiktsplats över staden!

 

Men mamma! Jag hittade dig! <3

 

2 thoughts on “Höst i Karlskrona

Kommentera

