Bild

Mina vänner :)

Hej!

Kvällen har jag spenderat med bästa möjliga sällskap och på bästa möjliga vis! Jag, Lovisa, Nicole och Sofie har ätit ost och kex samt druckit vin och kollat på film :D En mycket bra kväll!

image

Sofie, Lovisa och Nicole på golvet :)

Veckan har bjudit på mycket handbollsspel! Jag var i gbg förra helgen och firade syster som fyllde år och så har jag jobbat mycket! Jag och stämpelklockan har svårt att komma överens. De två första veckorna jobbade jag mig minus på flexen, och nu ligger jag helt plötsligt 4,5 h plus! Måste se till att bli bättre på att hålla mina tider!

Jag trivs fortfarande kanon här! :D Jobbet flyter på bättre och bättre och det är skoj med handbollen. Spelar i Kungliga flottans IF, division två. Härliga tjejer och ett bra lag!

Nu ska jag ned djupare under täcket. Ska uppdatera om den förhoppningsvis fullspäckade helgen nästa vecka!

Kärlek!

Kommentera

