130127

Hej!

Nu ska ni få höra vad jag har gjort sedan senast :)

Jag har debuterat i Kungliga flottans matchställ och ska göra det igen idag. Nummer fem som vanligt :D Därmed har jag varit i Jönköping och idag kommer jag till Mönsterås. Sightseeing på östkusten, jo man tackar ja!

Match!

Jag har åkt skridskor igår på havsisarna! Det var oerhört trevligt. Men för första gången i mitt liv åkte jag på hockeyrör och ska väl säga som så att tjejskridskor med taggar var lättare ;)

Jag har sjungit singstar och dansat dansmatta med tjejvännerna!

Jag har blivit av med min fina kollega som ska till sthlm…

Jag håller på och flyttar, två våningar ned.

Börjat läsa min kurs – Idrotsskador för barn och ungdomar. Verkar hittills bra :)

Min skidresa närmar sig! Nästa vecka, den femte beger jag mig till Kicking horse i Golden, Canada.

Kärlek till er!

Kommentera

